sobota, 2 lutego 2013

Broszka kwiat z filcu TUTORIAL / DIY

Postanowiłam robić dla Was raz w miesiącu jakiś tutorial, a że już mamy luty będzie kolejny, w zeszłym miesiącu był naszyjnik i jak pisałam jeśli chcecie jakiś tutorial to piszcie w tym miesiącu spełniam prośbę Ani na broszkę kwiat z filcu, ponieważ na moim blogu takich broszek nie był zbyt wiele domyśliłam się że chodzi o broszkę jaką zrobiłam do filcowej torebki, dziś więc dla Was pokażę jak zrobić taką oto broszkę.

Potrzebne materiały to:
- kartka papieru i długopis (by rozrysować nasz kwiat)
- filc
- nożyczki
- pistolet do kleju (jeśli ktoś nie posiada może zamiast kleiś zszyć igłą i nitką)
- zapięcie do broszki (można zastąpić agrafką)
Na kartce rozrysowujemy takie kwiaty a następnie je wycinamy, wielkość kwiatów zależy od wielkości naszej broszki, ja do torebki zrobiłam większą, do szala mniejszą
Wycinamy je z filcu
W tym momencie możemy podłączyć nasz pistolet do kleju do prądu a z filcu wyciąć paski, będzie to środek kwiatka
Następnie sklejamy płatki naszych kwiatów tak by powstały "łódeczki"
Tak wyglądają wszystkie płatki sklejone
Teraz robimy środek paski sklejamy tak by uformowały kulkę
Tak wygląda uformowana już kulka
Teraz składamy nasz kwiat w całość też go skeljając od największego do najmniejszego
Na końcu wklejamy środek
Doklejamy jeszcze zapięcie
I broszka już jest gotowa i może być ozdobą np szala
Prawda że proste?

Pamiętajcie, że jeśli macie ochotę zobaczyć u mnie jakiś tutorial to piszcie.
Pozdrawiam Was serdecznie
Diana

35 komentarzy:

  1. Bradzo fajny kursik, a broszka bardzo efektowna :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Twoje tutoriale, są czytelne a przedmioty wydaję się "do zrobienia" :)
    broszka ładnie się prezentuje, lubię połączenie brązu z błękitem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kursik :) Filc to wdzięczny materiał a kwiatki z niego zrobione zazwyczaj pięknie się prezentują. Ten Twój jest bardzo pomysłowy :)

    Ps. Zmieniłaś tło? Fajne, takie bajkowe...pasuje tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! jak uda mi się zrobić to na pewno się pochwalę kto był nauczycoelką :) może nawet na dniach siąde poprobować jak tylko znajdę wkłady do pistoletu na klej który (cóż za zgranie w czasie ;) ) został mi akurat wczoraj przywieziony przez dobrego duszka :)


    ah, i tło jest wspaniałe, widzę że u Ciebie Magiczny Las zagościł więcej niż w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne kolorki broszki:) broszka też świetna :) chyba nawet zrobie taka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa dziękuję bardzo:* Kocham ten kwiatek i będę go robiła:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i ja bardzo regularnie podgladam i czytam twojego bloga. Teraz juz nie anonimowo;).Pewna Ania z bloga Mój dom - moja przystań zmobilizowała mnie do stworzenia swojego bloga,poprzez chęć zablokowania anonimowych podglądaczy, a że lubię ją czytać i oglądać jej dzieła więc...jestem. Tutorial super na broszkę filcową. Jest śliczna:)Marzy mi się posiadanie takiego pistoletu na gorący klej...może niedługo sobie sprawię. Jak coś to zapraszam do siebie na www.rekodzieloredmersi.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że ja długo się zbierałam do zakupu tego pistoletu ale on naprawdę niesamowicie ułatwia pracę, uważam że naprawdę warto ja go bardzo często używam

      Usuń
  8. o super kursik.co dokładnie oznacza ten DYI.wiem ze coś recznie robionego ale dlaczego dużą literką? może mi odpiszesz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do it yourself ale czemu z wielkich to w sumie nie wiem chyba to nie ma znaczenia

      Usuń
  9. piękny kwiat, a jaki prosty w wykonaniu:-) super !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna brożka super tutorial ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowita jesteś Diano... i szybko i ładnie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. I już wszystko jasne :) Dzięki za tutorial!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny tutek i wykonanie, wiosnę czuć;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tutek bardzo przydatny !
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę (czas zapisów kończy się) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tutek,a kwiat piękny :) Nawet bym nie wpadła na to ,że to się tak robi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł. Zapraszam na mojego nowego bloga .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej! Troszkę mnie tu nie było i jakie zmiany!! Super:-)
    Niezmiennie podziwiam Ciebie za wszystko. Ale najbardziej szokujesz mnie tempem prac i swoją energią!! Tak trzymaj:-))
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna rzecz i bardzo ładnie pokazałaś krok po kroku jak to osiągnąć ;) super - dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. To teraz już wszystko wiem:)Fajny tutek.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kursik ,a kwiat bardzo ładny ,muszę się koniecznie zaopatrzyć w pistolet na klej :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna, dzięki za tutek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiatuszek w połączeniu z tą chustą wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Baardzo fajny kursik :) Kwiatuszek cuudny :)Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  24. Extra tutorial - dziękuję :). Super kolorki broszki bardzo fajnie pasują do chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna broszka i kursik bardzo fajny. Dzięki za pomysł:) Dużo takich prostych pomysłów wykorzystuję z dziećmi w szkole. Ten pewnie będzie jak znalazł na Dzień Mamy. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. fantastyczna broszka ,chyba sie na nia skusze
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. cudnie wyszła i jakie ma fajne kolorki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł na broszkę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń