środa, 9 maja 2012

Serduchowa wymianka i podaj dalej

Jakiś czas temu Lore Art zaprosiła mnie na wymiankę z sercem na dłoni, trzeba było zrobić prezencior od serca, ja prezent robiłam dla decoKuferek


W paczusi miało się znaleźć coś sercowego, oto co przygotowałam bransoletka i kolczyki z motywem sercowym i podstawki pod kupki z serduchami dla decoKuferka i jej drugiej połówki serca
 Coś czerwonego, bransoletka z żyrafką i etui na komórkę
Coś niespodziankowego etui na okulary i liścik przewiązany czerwoną książką z którego po otwarciu miały wypaść kolorowe papierowe kwiatuszki, i mam nadzieję że tak było

Ja prezent otrzymałam od mirabelki
sercowe pudełko
Coś czerwonego było mufinem
A niespodzianką papilotki do mufinów
LoreArt dziekuję za organizacje a mirabelce za prezent.

Jakiś czas temu zapisałam się na dwa podaj dalej, pierwsze u Tynki oto co dostałam
Drugie u Cecylii
Dziewczyny wszystko jest prześliczne bardzo dziękuję.

Ponieważ w zasadch podaj dalej jest że ja przesyłam prezent do kolejnych 2 osób, ktore zorganizują taką samą zabawę u siebie na blogu a że ja wzięłam udzial w 2 podaj dalej to u mnie 4 pierwsze osoby które napiszą chęć uczestnictwa i prześlą mi swój adresik dostaną podarunki.

Pochwalę się też iż wygrałam candy u Balerinyszydełkowanie zerknijcie do niej bo na szydełku robi cuda, a oto co dostałam

Piękny szydełkowy naszyjnik w bardzo energetycznym kolorze, który tak spodobał się Alicji że musiałam jej dać się pobawić bo inaczej starała się mnie nim udusić, szydełkowy maleńki koszyczek i słodkości, bardzo Ci dziękuję, prezent jest prześliczny.
 

9 komentarzy:

  1. Prezenty swietne, skoro takie cuda robisz to ja sie chetnie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPISUJE SIE DO PODAJ DALEJ:) POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenty super a na podaj dalej się nie załapałam

    OdpowiedzUsuń
  4. a jednak tak doczytałam i się pisze na podaj dalej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja też zapisuje się do podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Diana te serduszkowe podkładki są cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zdążyłam ale to nic może następnym razem się uda :)

    OdpowiedzUsuń