wtorek, 1 maja 2012

Lato i wakacje

Pogoda iście wakacyjna, wczoraj nawet przy pracach ogrodowych tak sobie opaliłam plecy że wyglądam jak rak, więc matka natura i atenkowo zachęca nas do zabawy Wakacyjne wspomnienia. Atenkowej bardzo dziękuję za zaproszenie przeglądając zdjęcia poczułam się troszkę jak na wakacjach, w dodatku Atenkowa szyje takie torebki że chyba niebawem o jakąś wymiankę będę ją prosiła bo kolana się podemną uginają jak jej torbiszonki widzę.

A oto moja garstka wspomnień z wakacji, może ciutek więcej, bo my z mężem uwielbiamy podróżować i wszelkie odłożone pieniążki na podróże właśnie przeznaczamy

Rumunia


Egipt

Teneryfa

Paryż

Litwa

Solina

Bałtów

Tunezja

Mam nadzieję że się nie zanudziliście, jeśli macie jakieś pytania odnośnie miejsc w których byłam chętnie odpowiem.

No a teraz kogo zapraszam do zabawy

1. Wiolę
2. Tynkę
3. Agę
4. Plecionki Joanki
5. Pandzioszkę

Oczywiście udział w zabawie nie jest przymusowy ;)

Jeśli ktoś kocha podróże tak jak ja może wziąć udział w mojej podróżniczej wymiance na pasku bocznym jest podlinkowany banerek

5 komentarzy:

  1. Cieszę się ,że przyjęłaś zaproszenie do zabawy :) Zdjęcia są cudne :)
    A od Twoich komplementów aż mi się ucha uśmiechają:) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kawałek świata zwiedziłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. super miejsca które pozwiedzałaś, dziękuje za zaproszenie do zabawy :) teraz ja muszę poszperać w zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, piękne wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jak ci zazdroszcze tych wycieczek :) świetne zdjęcia i wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń