środa, 29 lutego 2012

Wymianka z szumem fal i z przesłaniem

Brałam udział w wymiance z szumem fal, organizowanej przez Tami której bardzo dziękuję za organizację i możliwość poznania tak wspaniałej osoby jaką jest Ela, moja przesympatyczna wymiankowa para z bloga Moje szydełkowe przygody, wczoraj dostałam od Eli paczkę i cieszyłam się cały wieczór i oglądałam ją chyba ze 100 razy i znów się cieszyłam, a dostałam mnóstwo wspaniałości, sami zobaczcie
Zasadą w tej wymiance było przesłanie sobie nie tylko własnoręcznie wykonanego prezenciku ale też książki do poczytania, i pocztówki z naszego miejsca zamieszkania, wiec ja dostałam nie tylko książkę dla mnie ale też dla Alicji, u której widać zamiłowanie do książek, dosłownie je pożera :) dostałam też gazetkę z wiosenno-wielkanocnymi pięknymi inspiracjami, w paczuszce znalazły się też zakładki, muszelki, wspaniałe tasiemki no i mnóstwo słodkości, oraz wspaniały prezent główny zrobiony przez Elę
Serwetka jest prześliczna, precyzyjnie wykonana i od razu wypatrzyłam w niej motyw rozgwiazdy, serwetka już zdobi moją ławę w salonie. Chciałam też podziękować jej synkowi, który pomagał pakować paczuszkę a muszę powiedzieć że wszystko było zapakowane bardzo dokładnie i ładnie.

A oto co ja wysłałam Eli
Oczywiście książkę, zakładkę, płytkę z bajkami dla jej synka, trochę słodkości i komplecik biżuterii zrobiony specjalnie dla niej z marynarkimi tasiemkami
Co prawda moja pocztówka była przekłamana, ponieważ w moim miejscu zamieszkania na poczcie nie było pocztówek z okolicami, jedyne pocztówki były na imieniny czy urodziny, więc wysłałam pocztówkę zakupioną kiedyś w Gdańsku.
Dopiero teraz przeczytałam na blogu Eli, że tęskni za polskimi gazetkami, niestety takowej jej nie wysłałam, ale pozwolę sobie zachować jej adresik i zrobić kiedyś miłą niespodziewankę z polską prasą :)
Bardzo dziękuję Eli za tak miłą wymiankę.

Zapraszam też osoby chętne do zapisania sie na moją przyrodniczą wymiankę, link do posta na pasku bocznym.

Drugą wymianką w jakiej wzięłam udział była wymianka z przesłaniem zorganizowana na blogu Miejsce Sympatycznych Klimatów nie wiedzieliśmy kto będzie naszymi wymiankowymi parami, trzeba było zrobić coś odnoszącego się do motta oraz ładnie to zapakować
Ja dostałam notes i 2 saszetki herbaty ładnie zapakowane

Przyświecało temu motto widniejące na notesie "Uśmiech jest najprawdziwszy kiedy jednocześnie uśmiechają się oczy"

 A wysłałam Komplecik biżuterii bransoletkę, wisior z łańcuszkiem i kolczyki z motywem aniołkowym i naturalnym turkusem oraz garść herbat
Przyświecało temu motto: "Przyjaciele są jak Anioły, które nas podnoszą, kiedy nasze skrzydła mają kłopoty z przypomnieniem sobie jak się lata", a wszystko zapakowałam w ręcznie ozdobione pudełeczka
Bardzo dziękuję Prezentowisku za organizację tak interesującej wymianki.

12 komentarzy:

  1. Śliczności same :) dziękuję za udział w mojej wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze jestes zadowolona :) Nad przyrodnicza wymianka mysle i mysle i pewnie sie skusze... ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka ,dla obu stron:) Też myślę o Twojej wymiance i to była by pierwsza:) muszę dobrze pomyśleć:)Pozdrawiam:) Na razie wyłożyła mnie pogoda: nie cierpię niżu ,bo zasypiam prawie cały czas, na stojąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko piękne,miłe są te wymianki,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wspaniałych zdobyczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak oglądam zdjęcia z wymianek to widzę , że to jest bardzo kusząca zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności i slicznie zapakowane :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty..szczególnie podoba mi się morski komplet i notes z przesłaniem ;):) Super ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianki super sprawa, też się ostatnio wciągnęłam:-))
    Przy okazji zapraszam do mnie po nagrodę z candy:-))

    OdpowiedzUsuń